Sunday, June 19, 2011 | By: ainjannah

rindu

hati ini pilu selalu..
adakah aku merindui kenangan lalu atau ini hanya kalalaian yg tiada diduga...
saban hari...aku membilang waktu...tiap detik yg berlalu pergi dari hidupku...
ternyata aku telah banyak sia siakannya...
mengapa aku terlalu alpa...leka menghitung detik yg berlalu sedangkan ia tidak terisi dgn sesuatu yg bernilai.....
aku ingin menangis mengenangkannya...namun semuanya sudah terlambat..
yg pergi takkan pernah kembali lagi..
aku merindui detik detik yg lalu..bersama teman yg mengenali siapa aku...
walau pahit yg kami tempuhi...namun manisnya terasa jua...
akan aku sematkan dalam hati ini...satu kenangan yg tidak akan aku lupakan sepanjang hayatku...
thanks kawan...kenangan pahit yg kita lalui..byk mengejarku erti dunia ini...

0 comments:

Post a Comment