Monday, June 20, 2011 | By: ainjannah

kerana nila setitik....

(07/07/2010)
*pale aku sakit btul rasanya....badan pown rase sengal2x.....
*herm td cuti sakit pwut....esok rasanya demam kot....tahla....rasa cm nak demam lak....

(09/07/2010)
*hari ni konferm cuti sbb dah knferm demam....

*kepala rasa berat sgt.....pwut pown rase lapa...(03:00 pm) hakikatnye aku pose ....

*mane pegi kengkawan aku ni....sorang pown xnak tnya aku ni nk mkn ker....dah sihat ker....nak minta pape ker........herm...kesal sungguh rasa hati ini.....tiada siapa pown yg sudi tnya kabar aku sakit ke sihat ke....xpe2.....pale nak pitam bila bgun tido....biase demam cmni la....nk minta tolong...malas lak nak paggil...x pe la....biar la...
*aku wat kputusan bkk je pose....xsggup tahan sakit gi....satu bdn rasa lenguh semacam....panas x kebah2x...

*aku minum je air mineral ngn imt drink...mk kate leh kurgkan pns dlm...herm.....itupown aku gagahkan diri turun walaupown pale berat sgt....bila2 masa je leh pitam...xpe2...jgn sushkan org...aku xnk thutang budi...

*rasanya kalau aku mati...sowang pown x tau kot.....herm...inilah namanya kawan....

*time diorang sakit.....aku de gak tnya....dah mkn ubt ker....nak pesan makan ke x....blah..blah...blah.....

*tp xsgka time aku skit...sowang pown xnk tnye aku dah mkn ke blom ubt....bkn nye susah pown....bkn aku nak sushkan diorang g bli mkn kat aku..

*hya sekadar tnya saje.....itu pown x de......kesian btol la.....aku ni.....

*memang susah nk cari kengkawan sejati skg ni.....
betul la kata mak.....mane ade kawan yg prihatin kat kita masa kita sakit.....sbb tulah aku gagahkan
kaki kuarkan peluh...gi bli nasik....(06:00pm)...trus x jd pose....pewut minta diisi....

(09/07/2010)
* satu mesej ku terima pd seawal jam 08:00am....
*x nk keje ke....."nama"...... oi....xbgun2x gi....aku pown bknnye xnak bgun....cma nk mkesure bdn ni leh x wat keje....

*hati aku terhiris.....sedey sgt2x....bkn nye nk tnya dah sht ker.....bleh ke keje....

*ayt 2 btul2x mghiris hati aku....wlaupown mgkin die x bniat nak skitkan ati aku.....btul la owg ckp lidah lg tjam dari senjata...mmg mampu memberi kesan yg sgt dalam pada hati seseorang....

*saat ni..!!!!!!!!aku tanamkan azam!!!!!!!!!!...walaupown aku bkn lah sekejam itu.....

*buat baik berpada-pada...buat jahat jauh sekali....

*semua coretan diatas bkn lah bertujuan untuk menyakiti hati sesiapa..cuma luahan ketikpuasan hati jer....xsimpan dendam pown....aku ni bknnye pedendam....sekian...harap maklum.....*

0 comments:

Post a Comment