Saturday, October 8, 2011 | By: ainjannah

LINK BINAKEDAIONLINE

> http://www.binakedai.com/tempahblog/hop.php?ref=jannah


Program Affiliate Pakej Bina Blog

Komisyen untuk agen Affiliate ialah RM15

Untuk menjadi agen affiliate Pakej Bina Blog, anda perlu mendaftar terlebih dahulu. Pendaftaran adalah PERCUMA. Tidak ada sebarang bayaran dikenakan untuk menyertainya.

Apakah sebenarnya program AFFILIATE?

Program Affiliate ialah sejenis perniagaan internet yang memerlukan si agen mempromosikan laman web pemilik produk untuk memperolehi komisyen. Lazimnya, pemilik produk tidak mengenakan sebarang yuran kepada para peserta yang mendaftar.
Mempromosikan laman web bermaksud, para agen yang telah mendaftar perlu mempromosikan link yang telah diberikan oleh pemilik produk kepadanya. (Link dalam bahasa mudahnya ialah alamat laman web). Link khas ini hanya akan diberikan kepada agen yang telah mendaftar di sistem Affiliate berkenaan.
Perhatikan perbezaan link di bawah ini:
binakedai.com binakedai.com/ahmadHenry
Link di atas (binakedai.com) ialah untuk pemilik produk. Manakala link yang dibawahnya (binakedai.com/ahmadHenry) mempunyai nama di belakangnya iaitu AhmadHenry. Bermaksud, link yang mempunyai nama di belakangnya itu ialah milik agen affiliate bernama Ahmad Henry.
Sila klik di sini untuk mendaftar >>>Sila daftar di sini<<<

Maklumat Yang Perlu Dimasukkan Semasa Mendaftar

Nama penuh, nombor akaun bank (untuk bayaran komisyen), nombor telefon, alamat, dsb.

Apa Tugas Agen Affiliate?

Tugas agen affiliate hanyalah mempromosikan link laman web yang telah diberi tadi. Promosi boleh dibuat sama ada dengan copy paste link tadi di wall Facebook, blog, twitter, dan sebagainya. Apabila ada pelanggan yang membeli atau menempah daripada link yang dipromosikan oleh agen tadi, secara automatik komisyen akan masuk ke akaun affiliate agen tadi.
Pemilik produk akan membuat bayaran bergantung kepada berapa jumlah pembeli yang membeli melaui link agen. Kebiasaanya, komisyen akan dibayar seminggu sekali, atau dua minggu sekali.

Berapa Jumlah Komisyen

Bayaran komisyen adalah mengikut jenis produk yang dijual. Sebagai contoh, untuk Program Affiliate Bina Kedai Online ni, komisyen ialah RM15 daripada harga sebenar iaitu RM55.
Assalamualaikum....hari ini saya nak perkenalkan satu pakej link bagaiman untuk anda menjana pendapatan hanya melalui copy post link diatas tanpa sebarang caj tersembunyi...
Selamat mencuba...:)

0 comments:

Post a Comment